A nostra sucietà hè una impresa chì combina a pruduzzione di fabbrica è u sviluppu cummerciale, impegnata in l'industria di l'ombrelli da più di 30 anni. Ci cuncentramu nantu à a pruduzzione di ombrelli di alta qualità è innovemu continuamente per migliurà a qualità di i nostri prudutti è a satisfaczione di i clienti. Da u 23 à u 27 d'aprile, avemu participatu à a 133a mostra di Fase 2 di a Fiera d'Importazione è Esportazione di a Cina (Fiera di Canton) è avemu ottenutu risultati eccellenti.
Sicondu e statistiche, durante a mostra, a nostra sucietà hà ricevutu 285 clienti da 49 paesi è regioni, cù un totale di 400 cuntratti d'intenzione firmati è un vulume di transazzioni di $ 1,8 milioni. L'Asia hà avutu a più alta percentuale di clienti à 56,5%, seguitata da l'Europa à 25%, l'America di u Nordu à 11%, è altre regioni à 7,5%.
À a mostra, avemu prisentatu a nostra ultima linea di prudutti, cumpresi ombrelli di vari tipi è dimensioni, cuncepimentu intelligente, materiali in fibra sintetica polimerica resistenti à i raggi UV, sistemi innovativi di apertura/piegatura automatica è una varietà di prudutti accessori ligati à l'usu cutidianu. Avemu ancu messu una grande enfasi nantu à a cuscenza ambientale, prisentendu tutti i nostri prudutti fatti cù materiali rispettuosi di l'ambiente per riduce l'impattu ambientale.
Participà à a Fiera di Canton ùn hè micca solu una opportunità per presentà i nostri prudutti, ma ancu una piattaforma per interagisce è cumunicà cù cumpratori è fornitori mundiali. Attraversu sta mostra, avemu acquistatu una cunniscenza più profonda di i bisogni di i clienti, di e tendenze di u mercatu è di e dinamiche di l'industria. Continueremu à prumove u sviluppu di a nostra sucietà, migliurà a qualità di i prudutti è a tecnulugia, serve megliu i nostri clienti, allargà a nostra quota di mercatu è rinfurzà l'influenza di a nostra marca.
Participà à a Fiera di Canton ùn solu aiuta à migliurà a cumpetitività di a nostra sucietà in u mercatu internaziunale, ma ancu approfondisce i scambii ecunomichi è cummerciali trà i paesi, prumove u sviluppu di l'ecunumia mundiale.
A 133a Fiera d'Importazione è Esportazione di a Cina (Fiera di Canton) Fase 2 hà cuminciatu cù a listessa atmosfera vivace cum'è a Fase 1. À 18:00 u 26 d'aprile di u 2023, più di 200 000 visitatori avianu assistitu à a fiera, mentre chì a piattaforma in linea avia caricatu circa 1,35 milioni di prudutti di mostra. À ghjudicà da a scala di a mostra, a qualità di i prudutti in mostra è l'impattu nantu à u cummerciu, a Fase 2 hè rimasta piena di vivacità è hà presentatu sei punti culminanti degni di nota.
Primu puntu culminante: Scala aumentata. L'area di mostra offline hà righjuntu un record, coprendu 505.000 metri quadrati, cù più di 24.000 stand - un aumentu di 20% paragunatu à i livelli pre-pandemia. A seconda fase di a Fiera di Canton hà presentatu trè sezioni principali di esposizione: beni di cunsumu quotidiani, decorazioni per a casa è rigali. A dimensione di zone cum'è articuli di cucina, articuli per a casa, prudutti di cura persunale è ghjoculi hè stata significativamente allargata per suddisfà e richieste di u mercatu. A fiera hà accoltu più di 3.800 nuove cumpagnie, presentendu numerosi novi prudutti cù più varietà, servendu cum'è una piattaforma di compra unica.
Secondu puntu culminante: Partecipazione di qualità superiore. Cum'è per tradizione à a Fiera di Canton, cumpagnie forti, nove è di alta gamma anu participatu à a Fase 2. Quasi 12.000 imprese anu presentatu i so prudutti, un aumentu di 3.800 paragunatu à prima di a pandemia. Più di 1.600 cumpagnie anu ricevutu ricunniscenza cum'è marche stabilite o anu ricevutu tituli cum'è centri tecnologichi d'impresa à livellu statale, certificazione AEO, entità innovative di piccule è medie dimensioni è campioni naziunali.
Hè statu rivelatu chì un totale di 73 lanci di prudutti per a prima volta si feranu, in linea è fora di linea, durante a fiera. Tali eventi spettaculari saranu un campu di battaglia induve i novi materiali, tecnulugie è metodologie leader di u mercatu si cumpete freneticamente per diventà i prudutti più in voga.
Puntu culminante trè: Diversità di prudutti migliorata. Circa 1,35 milioni di prudutti di 38.000 imprese sò stati esposti nantu à a piattaforma in linea, cumpresi più di 400.000 novi prudutti - una parte di u 30% di tutti l'articuli presentati. Quasi 250.000 prudutti rispettosi di l'ambiente sò stati esposti. A Fase 2 hà presentatu un numeru tutale più altu di novi prudutti paragunatu à a Fase 1 è 3. Parechji espositori anu utilizatu in modu creativo a piattaforma in linea, coprendu a fotografia di prudutti, u streaming video è i webinar in diretta. Marche internaziunali cunnisciute, cum'è u fabricatore talianu di utensili di cucina Alluflon SpA è a marca tedesca di cucine Maitland-Othello GmbH, anu presentatu e so ultime presentazioni di prudutti, alimentendu una forte dumanda da i cunsumatori in u mondu sanu.
Quartu puntu culminante: Prumuzione cummerciale più forte. Quasi 250 cumpagnie di 25 basi naziunali di trasfurmazione è di migliurazione di u cummerciu esteru anu participatu. Cinque zone di dimustrazione di l'innuvazione di a prumuzione di u cummerciu d'impurtazione à livellu naziunale in Guangzhou Nansha, Guangzhou Huangpu, Wenzhou Ou Hai, Beihai in Guangxi, è Qisumu in Mongolia Interna anu participatu à a fiera per a prima volta. Quessi anu dimustratu esempi di cuuperazione trà diverse parte di l'ecunumia chì accelereranu a facilitazione di u cummerciu mundiale.
Cinque punti culminanti: Impurtazione incuragita. Circa 130 espositori di 26 paesi è regioni anu participatu à e zone di rigali, articuli di cucina è decorazioni per a casa di a fiera. Quattru paesi è regioni, vale à dì Turchia, India, Malesia è Hong Kong, anu urganizatu mostre cullettive. A Fiera di Canton prumove risolutamente l'integrazione di l'impurtazioni è di l'espurtazioni, cù vantaghji fiscali cum'è l'esenzione da i tariffi d'impurtazione, l'imposta nantu à u valore aghjuntu è l'imposte nantu à u cunsumu nantu à i prudutti impurtati venduti durante a fiera. A fiera hà per scopu di rinfurzà l'impurtanza di u cuncettu "cumprà in u mondu sanu è vende in u mondu sanu", chì mette in risaltu a cunnessione di i mercati naziunali è internaziunali.
Sei punti culminanti: Zona appena creata per i prudutti per neonati è picculi chjuchi. Cù a rapida crescita di l'industria cinese di i prudutti per neonati è picculi chjuchi in l'ultimi anni, a Fiera di Canton hà aumentatu a so attenzione à sta industria. A Fase 2 hà accoltu una nova sezione per i prudutti per neonati è picculi chjuchi, cù 501 stand furniti da 382 espositori di diversi mercati naziunali è stranieri. Quasi 1.000 prudutti sò stati esposti in questa categuria, cumprese tende, altalene elettriche, vestiti per neonati, mobili per neonati è picculi chjuchi, è apparecchi per a cura di a mamma è di i zitelli. I novi espositori di prudutti in questa zona, cum'è altalene elettriche, basculanti elettriche è apparecchi elettrici per a cura di a mamma è di i zitelli, riflettenu l'evoluzione è l'integrazione cuntinua di e tecnulugie innovative in u settore, rispondendu à i bisogni di una nova generazione di richieste di i cunsumatori.
A Fiera di Canton ùn hè micca solu una fiera ecunomica è cummerciale di fama mundiale per u "Made in China"; funziona cum'è un nexus chì collega e tendenze di cunsumu di a Cina è a migliore qualità di vita.
Data di publicazione: 25 d'aprile di u 2023