
Dopu à a Festa di Primavera, l'impiegati di Xiamen Hoda Umbrella sò vultati à u travagliu, pieni d'energia è pronti à affruntà e sfide future. U 5 di ferraghju, a cumpagnia hà ufficialmente ripresu u travagliu, marcandu un mumentu impurtante quandu l'uffiziu è l'attellu anu ripresu cumpletamente l'operazioni.
L'atmosfera in l'uffiziu hè vibrante, cù e squadre chì collaboranu è elaboranu strategie per i mesi à vene. In u laboratoriu, l'artigiani qualificati sò di ritornu à u so travagliu, creendu meticulosamente l'ombrelli di alta qualità chì sò diventati sinonimi di a marca Hoda. L'impresa s'impegna à mantene a so reputazione d'eccellenza mentre cuntinueghja à innovà per risponde à i bisogni in evoluzione di i so clienti.


Guardendu versu u futuru, Xiamen Hoda Umbrella hè fiduciosa di i prugressu ch'ella realizzerà da u 2025. A squadra di gestione hà stabilitu obiettivi ambiziosi chì si cuncentranu nantu à l'espansione di e linee di prudutti, u rinfurzamentu di e pratiche di sustenibilità è u rinfurzamentu di i partenariati cù i fornitori è i distributori. A visione per u futuru hè chjara: cresce inseme cù i partenarii è i clienti è creà un ambiente collaborativu chì benefica tutte e parti interessate.
Xiamen Hoda Umbrella invita i partenarii è i clienti à visità a fabbrica per vede a squisita artigianalità è a pruduzzione attenta di ogni pruduttu. L'impresa cumunicheghja ancu per mezu di diversi canali per incuragisce feedback è suggerimenti per aiutà à furmà u sviluppu futuru di l'impresa.
Mentre a squadra ripiglia u travagliu cutidianu, u spiritu di cullaburazione è d'innuvazione hè evidente. Xiamen Hoda Umbrella hè pronta per un annu di successu cù un impegnu per a qualità è una focalizazione nantu à a crescita chì purterà senza dubbitu à sviluppi eccitanti in l'anni à vene.
ANTEPRIMA
- U sgiò David Cai, u fundatore è capu di Xiamen Hoda Co., Ltd, anderà in Europa in marzu per visità i clienti VIP.
- Presenteremu a Fiera di Canton è a mostra di Hong Kong in aprile.
Aspettu cun impazienza di scuntrà vi è di parlà cun voi prestu.



Data di publicazione: 11 di ferraghju 2025