• head_banner_01

Celebreghja u 15u anniversariu cù un spettaculare viaghju di a Cumpagnia in Singapore è in Malasia

Cum'è parte di a so cultura corporativa di longa durata,Xiamen Hoda Co., Ltdhè entusiasmu d'imbarcà in un altru viaghju annuale eccitante di a cumpagnia à l'esteru.Quist'annu, in celebrazione di u so 15 anniversariu, a cumpagnia hà sceltu i destinazioni captivanti di Singapore è Malaysia.Questa tradizione di viaghju in squadra ùn hà micca solu favuritu un forte sensu di camaraderia trà l'impiegati, ma hà ancu servitu cum'è una incarnazione di l'impegnu di a cumpagnia di furnisce benefici eccezziunali in l'industria di u paraplu.

20230814103418

Cù l'industria umbrella chì sperimenta una crescita è innovazione significativa,Xiamen Hoda Co., Ltdcrede in l'impurtanza di investisce in i so impiegati.U viaghju annuale di a cumpagnia mostra a dedizione di a cumpagnia à ricumpensà u so persunale travagliadoru mentre furnisce ancu una opportunità per a furmazione di squadra è l'esplorazione di novi mercati.

20230810172440

Duranti stu viaghju rimarchevule, a squadra avarà a pussibilità di immerse in duie culture distinte mentre gode di i panorami mozzafiato è l'atmosfera vibrante di Singapore è di Malasia.Da i grattacieli emblematici di l'orizzonte abbagliante di Singapore à a diversa scena culinaria in Malesia, stu viaghju prumetti di esse una sperienza indimenticabile.

20230810172518

In più di a natura celebrativa di u viaghju di a cumpagnia di questu annu,Xiamen Hoda Co., Ltdricunnosce l'impurtanza di stà infurmatu nantu à l'ultimi sviluppi in l'industria di umbrella.Duranti i so viaghji, i membri di a squadra anu l'uppurtunità di impegnà cù esperti di l'industria lucale è acquistà insights preziosi nantu à e tendenze emergenti, tecnulugia innovadora è dinamica di u mercatu.

20230810172453

U Direttore Generale di Xiamen Hoda Co.,Ltd hà spressu entusiasmu annantu à u prossimu viaghju, dicendu: "U nostru viaghju annuale di a cumpagnia hè un testimoniu di u nostru impegnu à u benessere di i nostri impiegati è a nostra passione per stà in prima linea di l'industria di u paraplu. Quist'annu, cum'è celebremu u nostru 15 anniversariu, ùn simu micca solu riflettendu nantu à i nostri rializazioni, ma ancu aspittendu l'opportunità eccitanti chì ci aspettanu ".

DSC01470

Stu viaghju memorable di a cumpagnia serve cum'è un testimoniu di a dedizione di Xiamen Hoda Co.,Ltd à favurizà un ambiente di travagliu pusitivu, ricumpinsendu u travagliu duru di i so impiegati, è nutrendu un forte spiritu di squadra chì hà ghjucatu un rolu integrale in u successu di a cumpagnia.

Stay tuned for updates on their journey as the team explores new horizons, rafforza i ligami, è solidifica a so pusizioni cum'è un capu di l'industria in u mercatu ombrello.


Tempu di Postu: Aug-14-2023