• head_banner_01

Umbrellas sò assai cumuni è pratichi di necessità di ogni ghjornu in a vita, è a maiò parte di l'imprese l'utilizanu ancu cum'è un trasportatore per publicità o promozione, soprattuttu durante e stagioni di pioggia.
Allora chì duvemu attente quandu sceglite un fabricatore di umbrella?Chì paragunà ?Chì sò i requisiti?Ci hè parechje tecniche è metudi per questu, allora spartemu oghje.

nutizie01
nutizie03

Prima di tuttu, avemu bisognu di capiscenu assai punti, cum'è e caratteristiche di u prucessu, a tecnulugia di stampa, l'equipaggiu di produzzione, u sistema di gestione di l'impresa, i requisiti di qualità è cusì.
Se vulemu persunalizà ombrelli, u primu hè di determinà s'ellu hè ombrello plegable o ombrello drittu, chì dipende da a nostra basa di clienti.Per determinà, l'ombrelli plegabili sò faciuli di trasportà, ma ùn sò micca assai pratichi quandu scontranu un paraplu plegable di tempesta tempesta.L'ombrelli dritti ùn sò micca convenienti per portà, ma simplici d'utilizà, è l'ombrelli dritti tendenu à fà megliu sottu à u ventu forte.Inoltre, più costelli duveranu esse capaci di contru à i venti più forti. (vede l'imagine 3)

Allora per a tecnulugia di stampa, l'ombrello di publicità generale usa principalmente stampa LOGO simplice.Ci sò serigrafia, stampa di trasferimentu di calore, stampa digitale è stampa di ferru.Se ci sò mudelli cumplessi è u numeru hè samll, allora generalmente scegliemu stampa digitale.Se u numeru di abbastanza grande per ghjunghje à a quantità iniziale hè una piastra aperta nantu à a macchina, allora suggerimu di utilizà a stampa di trasferimentu di calore.

nutizie02
nutizie05

Infine, in quantu à l'equipaggiu di pruduzzione, i pruduttori di ombrelli è i fornitori cum'è noi sò sempre fabbricati principalmente da cucitura a manu.A macchina hè principarmenti aduprata per pars cum'è cornici di ombrelli, manici di ombrelli è tessuti di ombrelli.Cum'è u travagliu di tagliu di tela, stampa, etc.. Per esempiu, l'imaghjini 5 ci mostra u prucessu di fà i frames di umbrella.

Avà, duvemu avè una certa cunniscenza di a fabricazione di umbrella è persunalizazione.Dunque, s'è vo avete inchiesta ombrello, per piacècuntatta ci via email: market@xmhdumbrella.com
Sentite liberu di cuntattateci o solu per sapè di più nantu à a cunniscenza di umbrella.

nutizie04

Tempu di post: May-10-2022