
Quandu compranu un parapioggia, i cunsumatori aprenu sempre l'parapioggia per vede s'ellu ci hè "colla d'argentu" à l'internu. In generale, supponemu sempre chì "colla d'argentu" hè uguale à "anti-UV". Resisterà veramente à i raggi UV ?
Dunque, chì hè veramente a "colla d'argentu"?
A colla d'argentu hè un stratu, adupratu principalmente per fà ombreggià, micca anti-UV
Sicondu u spessore di u rivestimentu pò esse divisu in argentu primariu, argentu secundariu, trè volte argentu, quattru volte argentu, più strati sò rivestiti, rapprisentanu un megliu effettu di ombreggiatura, l'effettu di l'ombreggiatura una bona sensazione evidente serà più fresca, in più di a colla d'argentu, ci sò recenti ombrelli "colla culurata" è "colla nera", l'effettu di bluccà a luce hè ancu bonu.
In fatti, u scopu di l'ombrellu cù gomma d'argentu in l'ombra, piuttostu chè anti-UV, ma ancu perchè a penetrazione UV-B serà più debule, ci hè un ombrellu più stratu di barriera fisica, u listessu effettu hè di prevene e scottature.

Ma in fattu, ùn hè micca cunsigliatu d'utilizà ombrelli cù colla d'argentu, per duie ragioni.
1. A colla d'argentu hè un rivestimentu chimicu, s'ella hè una bona colla d'argentu per avè una garanzia di qualità, ma l'ombrelli economici generali per mantene i costi bassi, a colla d'argentu hè basicamente dipinta per ùn avè un aspettu bonu per nunda, più dubbitu hè forse à a luce di u sole hè faciule di liberà sustanzi cattivi à u corpu umanu, in mancanza di un modu per cunfirmà a bona è a mala colla d'argentu, pruvate à evità di utilizà
2. U stratu internu di l'ombrellu cù gomma d'argentu, rifletterà a rifrazione di u pianu di a radiazione à onda longa, cum'è l'effettu serra di a riflessione infinita avanti è indietro, u calore hè inclusu, è pò ancu sustene u più scuru u più caldu!
Dunque, cum'è fornitore prufessiunale di ombrelli, usemu solu un rivestimentu di stampa UV di bona qualità nantu à i nostri ombrelli. Nisuna sustanza chimica serà liberata da u nostru ombrellu. Inoltre, u rivestimentu neru hè una megliu opzione in generale.

Data di publicazione: 02 di settembre di u 2022