• head_banner_01
u10

Quandu compra un ombrello, i cunsumatori anu sempre apertu l'ombrello per vede s'ellu ci hè "cola d'argentu" in l'internu.In generale, assumemu sempre chì "cola d'argentu" hè uguali à "anti-UV".Resisterà veramente a UV?

Allora, chì hè veramente "cola d'argentu"?

A cola d'argentu hè una strata, principarmenti utilizata per ombra, micca anti-UV

Sicondu u gruixu di u revestimentu pò esse divisu in argentu primariu, argentu secundariu, trè volte d'argentu, quattru volte d'argentu, più strati rivestiti, rapprisentanu un megliu effettu di ombrezza, l'effettu di l'ombrezza di una bona sensazione evidenti serà più fresche. in più di cola d'argentu, ci sò recenti "cola di culore" è "cola nera" umbrella, l'effettu di bluccà a luce hè ancu bonu

In fatti, u scopu di u parapluie cù gomma d'argentu in l'ombra, piuttostu cà anti-UV, ma dinù perchè a penetrazione UV-B serà più debule, ci hè un ombrello più strata di barriera fisica, u listessu effettu hè à impedisce sunburn .

u11

Ma in fattu, ùn hè micca cunsigliatu per aduprà parapluie cù cola d'argentu, per dui motivi.
1. Colla d'argentu hè un revestimentu chimicu, s'ellu hè una bona cola d'argentu per avè assicuranza di qualità, ma l'umbrellas generale boni per mantene i costi, a cola d'argentu hè in fondu dipinta per vede bè per nunda, più dubbitu hè forsi in u sole hè faciuli à dà sustanzi cattivi à u corpu umanu, in mancanza di un modu per cunfirmà a cola d'argentu bona è cattiva, pruvate d'evità l'usu

2. A capa internu di l'umbrella cù gomma d'argentu, rifletterà a rifrazione di u pianu di a radiazione d'onda longa, cum'è l'effettu di serra di riflessione infinita avanti è avanti, u calore sò inclusi, è pò ancu mantene a più scura u più calda!
Dunque, cum'è un fornitore di ombrelli prufessiunali, usemu solu un revestimentu di stampa UV di bona qualità nantu à i nostri ombrelli.Nisuna sustanzia chimica serà liberata da u nostru ombrello.Inoltre, u revestimentu neru hè megliu opzione in generale.

u12

Tempu di Postu: Set-02-2022