• head_banner_01

L'ombrelli sò stati inventati per almenu 3 000 anni, è oghje ùn sò più parapluie d'oliu.Cù i tempi chì passanu, l'usu di l'abitudini è a cunvenzione, l'estetica è l'altri aspetti di i più esigenti, i parapluie sò longu un articulu di moda!Una varietà di creativi, stilizati pienu di, ma u generale ùn hè micca più di a classificazione seguente, lasciate chì l'umbrella customizata lentamente vene.

Classificazione per u modu di usu

Umbrella manuale: manuale apertu è chjusu, ombrelli longu, ombrelli pieghevoli sò manuali.

https://www.hodaumbrella.com/new-design-cheap-5-folding-sun-umbrella-portable-mini-pocket-capsule-umbrellas-for-adults-sun-or-rain-dual-use-uv- pruduttu-prutezzione/
xdrf (1)

semi-ombrello automaticu: automaticamente apre è chjude manualmente, generalmente ombrello long-handled hè semi-automaticu, avà ci sò dinù ombrello dui-fold o ombrello tri-fold hè semi-automaticu.

Umbrella cumplettamente autumàticu: l'apertura è a chjusa sò completamente automatiche, principalmente un ombrello completamente automaticu triplicatu.
Classificazione per u numeru di pieghe.

xdrf (3)
xdrf (4)

Umbrella doppia: cumminata cù a funzione windproof di l'ombrellone long-handled, è megliu cà l'ombrello long-handled per portà, parechji pruduttori sò sviluppati ombrellone à duie volte per fà parasole high-end o ombrello pioggia.

Ombrello triple: chjuca, faciule d'utilizà è di trasportu, ma per cumbatte u ventu forte è a piovana forte, hè assai inferjuri à l'ombrellone à maniche longa o duie volte.

xdrf (5)
xdrf (6)

Ombrello cinque volte: più compactu cà l'ombrello triple, faciule da portà, però, più difficiuli di almacenà plegatu, a superficia di l'ombrello hè relativamente chjuca.

Ombrello à manicu longu: bonu effettu windproof, soprattuttu l 'ossu umbrella più lattice manicu ombrello, tempu ventu è chiuvutu sò assai bona scelta, ma micca cusì còmuda à purtà.

xdrf (7)
xdrf (8)

Classificazione pertessuti:
Umbrella di poliester: u culore hè più culurita, è quandu u tessulu umbrella hè struitu in e vostre mani, u pliu hè evidenti è ùn hè micca faciule di restaurà.Quandu u tessulu hè struitu, a resistenza hè sentita è un sonu di rustling hè fattu.Rivestimentu di una strata di gel d'argentu nantu à u poliester hè ciò chì generalmente chjamemu umbrella di gel d'argentu (protezione UV).In ogni casu, dopu avè usatu per un bellu pezzu, a cola d'argentu hè facilmente staccata da u locu plegatu.

Umbrella in nylon: tela culurita, più ligera, sensazione suave, superficia riflettente, sente in manu cum'è a seta, strofinate avanti è avanti cù a manu, poca resistenza, alta forza micca faciule da rompe, largamente utilizatu in ombrelli, u prezzu hè più caru. chè u poliester Lun è PG.

Umbrella PG: PG hè ancu chjamatu pannu Pongee, u culore hè opaco, si sente cum'è u cuttuni, un megliu bloccu di luce, una funzione di prutezzione UV, un gradu stabile di qualità è un gradu di culore sò più ideali, hè un tela ombrella megliu, generalmente utilizata in alta. - ombrelli di qualità.


Tempu di post: 18-May-2022