• head_banner_01

Fiere di cumerciu di fornitori / fabricatori di umbrella in u mondu sanu

Cum'è un fabricatore di ombrelli prufessiunali, simu furnuti cù diversi tipi di prudutti di pioggia è li purtemu in tuttu u mondu.

umber
umber
umber

Da quandu avemu avutu l'uppurtunità di mustrà i nostri ombrelli à tutti i clienti, avemu statu in parechje fiere.Avemu purtatu ombrelli di golf, ombrelli pieghevoli, ombrelli invertiti (reverse), ombrelli per i zitelli, ombrelli di spiaggia, è più à i Stati Uniti, Hong Kong, Italia, Giappone è cusì.

fabbrica
fabbrica
fabbrica

Cum'è un cunsensu, i fornitori di umbrella anu bisognu di equipà assai travagliadori per risponde à l'enorme quantità dumandata.Allora a qualità pò esse difficiuli di cuntrullà, postu chì ci sò densi operazioni manuali in u prucessu di fabricazione.Tuttavia, simu furnuti cù e macchine più avanzate nantu à u mercatu chì pudemu minimizzà l'operazione manuale è operanu più cù robots.Dunque, a nostra qualità hè più sottu à u cuntrollu.È, pudemu pruduce più unità in u stessu tempu paragunate à l'altri.Hè per quessa chì avemu guadagnatu a maiò parte di e carte di nome nantu à e fiere cummerciale.

fabbrica
fabbrica

Avemu ancu allargatu a nostra zona di cummerciale è ponu piglià i nostri clienti in linea per vede a nostra pianta di produzzione. Spessu avemu conversazioni video cù i nostri clienti per maximizà a satisfaczione di i clienti è ottene una situazione win-win.

Inoltre, ùn avemu micca solu travaglià a nostra coda.Avemu ancu focu annantu à gode di a nostra vita di piacè.Eccu alcuni scatti da u nostru fotografu catturà i nostri migliori mumenti quandu simu fora di tour.Avemu statu in parechje conte è zone cum'è una cumpagnia, Filippine, Corea di u Sud, Hong Kong, Taiwan,.etc. Avemu u scopu di espansione i nostri passi in più paesi.


Tempu di post: Apr-12-2022