• head_banner_01

Uossu ombrellosi riferisce à un scheletru per sustene l'ombrella, l'ossu di u parapluie precedente hè soprattuttu di legnu, l'ossu d'ombrello di bambù, allora ci sò l'ossu di ferru, l'ossi d'acciaio, l'ossu di lega d'aluminiu (cunnisciutu ancu cum'è l'ossu di Fibra), l'ossu elettricu è l'ossu di resina, sò soprattuttu apparsu. in a forma di l'ossu shrinkage, cù e caratteristiche di purtari ligeru è còmuda.

2

L'ossu d'acciaio hè u più forte è più durable, micca faciule da rompe, più longa vita di serviziu.L'ossu di ferru hè duru è micca faciule da rompe, una bona resistenza di u ventu, hè faciule d'arrugginà cù u tempu.L'ossu di lega d'aluminiu pesa ligeru è u prezzu hè prezzu.Fibra chimica di u pesu ligeru, durable, a resistenza di u ventu hè più forte.Ossu di fibra di carbonu pesu ligeru, resistenza di u ventu in generale, u prezzu hè u più altu di tutti i materiali.L'ossu elettricu è l'ossu di resina sò relativamente ligeri è portatili.
U svantaghju hè chì sò faciuli di plegà è anu poca resistenza à u ventu.

3

Hè megliu avè più osse in un ombrello?
U nùmeru di l'osse ùn hè micca fissu, ma aghjustatu secondu e diverse bisogni, ùn ci hè micca una dichjarazione assoluta se più o menu hè megliu.
Per a qualità di l'umbrella ùn hè micca solu dipende di quantu osse, ma ancu dipende di quale materiale hè utilizatu per fà.

4

Quante ossa ombrello ùn ponu micca direttamente identificà l'ombrella bona o mala, ma u più u numeru di osse ombrello, u più cumpletu l'ombrella, u più belli l'osse ombrello, u più u numeru di radiche relativamente fermu, più radiche sò relativamente relativamente. fermu, ma ancu relativamente pesante.U scheletru pienu hè in generale 6-8, u più pò ghjunghje sin'à 24 osse, principarmenti usatu in u polu drittu di i dui pieni.

5

U parasole hè generalmente 6 radichi, 8 radichi principarmenti, avemu più spessu vede 8 osse di ferru è ossi d'acciaio.8 osse di 16 osse in dui ombrelli è sole dui ombrelli utilizati più, ma
Per riduce u costu avà, ci sò parechji ombrelli chjaru cù 7 osse per fà.6 osse 7 osse in l'ombra di l'umbrella ultra-leggeru utilizatu più, u materiale soprattuttu cù l'ossu in lega d'aluminiu (fibre bone) osse di resina.

6

Infine, u prezzu di l'ossu di resina hè relativamente altu, cusì spessu usatu in ombrelli d'alta qualità.U parapluie d'alta qualità prestanu attenzione à u stilu, è cunsiderà a forma di umbrella quandu cuncepisce parapluie.


Tempu di post: 29-ghjugnu-2022